Veelgestelde vragen
Heeft u geen antwoord kunnen vinden op een vraag die u heeft? Neem dan contact met ons op
via onze contactpagina of bel ons op +31 (0) 20 754 2562
Taxi bestellen
Waar kan ik naartoe vervoerd worden?
Wij bieden taxiritten vanuit Nederland aan naar luchthavens in Nederland, België en Duitsland
Hoe lang van tevoren moet ik op de luchthaven zijn?
Dit verschilt per vlucht en wordt vooral bepaald door je eindbestemming. Bij Taxi service 2 airport raden we aan om minstens drie uur van tevoren op de luchthaven aanwezig te zijn. Controleer dit voor de zekerheid bij je luchtvaartmaatschappij of Travel Agency.
Kan ik ook extra stopplaatsen toevoegen aan mijn rit?
Ja, of u nu nog iemand wilt ophalen ergens even wilt stoppen of wat voor reden dan ook dan kan dat. Dit kan door bij stap 2 tijdens het boekingsproces op de knop naast extra stops: “Selecteer” te drukken, er opent zich dan een scherm waarin u een onbeperkt aantal extra stop plaatsen kunt toevoegen. Nadat u verder gaat, kunt u ervoor kiezen om het voertuig wat u heeft gekozen in de eerste stap te wijzigen, indien u dit niet wilt, kunt u hetzelfde voertuig weer selecteren met de vernieuwde prijs.
Kan ik speciale bagage meenemen
Kan ik een retourrit boeken?
Kan ik een taxi voor een bepaald tijdstip bestellen?
Hoe weet ik of mijn bestelling is verwerkt?
Dit verschilt per vlucht en wordt vooral bepaald door je eindbestemming. Bij Taxi service 2 airport raden we aan om minstens drie uur van tevoren op de luchthaven aanwezig te zijn. Controleer dit voor de zekerheid bij je luchtvaartmaatschappij of Travel Agency.
Kan ik door heel Nederland worden opgehaald
Dit verschilt per vlucht en wordt vooral bepaald door je eindbestemming. Bij Taxi service 2 airport raden we aan om minstens drie uur van tevoren op de luchthaven aanwezig te zijn. Controleer dit voor de zekerheid bij je luchtvaartmaatschappij of Travel Agency.
Hoeveel bagage mag ik meenemen?
Reizen er meer mensen in de taxi die ik bestel?
Wat voor voertuigen zijn er beschikbaar en wat zijn de verschillen?
Hoe kan ik contact opnemen van Taxi Service 2 airport?
Levert Taxi service 2 airport kinderzitjes?
Ja, wij faciliteren babyzitjes en stoelen. Reizigers mogen uiteraard eigen babyzitje meenemen. Taxi’s vallen onder de openbaar vervoerswet en kinderzitjes zijn dus niet verplicht. U mag uw baby of peuter op schoot nemen.
Hoeveel uur van tevoren moet ik boeken?
Dit verschilt per vlucht en wordt vooral bepaald door je eindbestemming. Bij Taxi service 2 airport raden we aan om minstens drie uur van tevoren op de luchthaven aanwezig te zijn. Controleer dit voor de zekerheid bij je luchtvaartmaatschappij of Travel Agency.
Na de boeking
Waar kan ik naartoe vervoerd worden?
U ontvangt van ons een bevestiging van de boeking via e-mail, u kunt deze bevestiging e-mail op uw telefoon laten zien, u kunt deze ook eventueel afdrukken indien u geen toegang heeft tot email op uw telefoon.
Het aantal personen is veranderd. Kan ik een ander voertuig kiezen?
Kan ik een boeking wijzigen of annuleren?
Ja dat kan, u kunt ons via het contactformulier een verzoek hiervoor indienen. Uw huidige boeking wordt hierop geannuleerd en het door u betaalde bedrag wordt weer teruggestort. U kunt uiteraard ook onze klantenservice bellen die u hierbij kunnen helpen, op onze contactpagina staan onze contactgegevens.
Tot wanneer kan ik een boeking wijzigen of annuleren?
Mijn bevestiging van de betaling is niet aangekomen via e-mail. Wat moet ik doen?
Hoe zit het met terugbetalingen?
Wat als ik mijn chauffeur niet kan vinden?
Mocht u problemen hebben met het vinden van uw chauffeur, neem dan contact op via het telefoonnummer +31 (0) 20 7542562 van Taxi service 2 airport. Deze staat vermeld op onze contactpagina en uw bevestigingsemail. Wij zullen u direct helpen.
Mijn vlucht is gewijzigd kan ik mijn transfer aanpassen?
In de meeste gevallen zullen wij in staat zijn om uw transfer zonder problemen aan te passen. Alhoewel, als het een drukke tijd van het jaar is, is het mogelijk (niet waarschijnlijk) dat we geen mogelijkheid hebben voor uw nieuwe transfer tijd. Neem daarom contact met ons op zodra u weet dat uw vlucht is gewijzigd zodat wij tijd hebben om uw transfer te reorganiseren. Mochten wij niet de mogelijkheid hebben om uw transfer opnieuw in te plannen, zullen wij u terugbetalen volgens onze voorwaarden.
Wat gebeurt er als mijn vlucht vertraagd?
Waar zal ik de chauffeur ontmoeten als ik aankomen?
Tijdens de rit
Wat moet ik doen als mijn bagage bij aankomst verloren blijkt te zijn en ik als gevolg te laat zal zijn voor mijn transfer?
Als uw bagage is verloren dient u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, via het telefoonnummer dat vermeld staat op uw factuur, zodat u ons kunt informeren over wat er is gebeurd. Afhankelijk van de tijd die u nodig zult hebben om uw verloren bagage te rapporteren kunt u ervoor kiezen om de chauffeur te laten wachten of om uw rit te annuleren. Uw chauffeur zal u direct laten weten of er extra kosten worden gerekend voor het wachten. Zo ja, zult u de kosten direct bij de chauffeur moeten afrekenen. Besluit u de rit te annuleren, dan is het volledige tarief nog altijd verschuldigd en kan het niet worden terugbetaald.
Wat moet ik doen als mijn transfer niet komt opdagen op het afspreek punt?
Hoeveel personen mogen er in een taxi meerijden?
Op de home pagina kunt u bij het beginnen van uw boeking aangeven uit hoeveel personen uw groep past, u krijgt dan alleen voertuigen te zien die uw behoeften kunnen accommoderen. In een regular car kunnen 3 a 4 personen meerijden, in een Exclusive car kunnen 3 personen meerijden, in een Vip Car kunnen 3 personen meerijden, in een Minivan kunnen 8 personen meerijden, in een Exclusive Minivan kunnen 7 personen meerijden, in een Minibus kunnen 16 personen meerijden, In een Exclusive Minibus kunnen 23 personen meerijden, In een Touringcar kunnen 50 personen meerijden.
Heeft de chauffeur een navigatiesysteem aan boord?
Hebben Taxi service 2 Airport chauffeurs een trambaanontheffing?
Tarieven
Hanteert Taxi Service 2 Airport een vast tarief voor ritten naar Schiphol?
Komen er nog extra kosten bij in de taxi?
Betalen
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Bij ons heeft u de mogelijkheid te betalen met, MasterCard en Visa creditcards, IDEAL, Bank Contact, Mister Cash, Sofort, en Paypal. Wenst u gebruik te maken van een andere methode, neem dan contact op met onze klantenservice..
Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt is?
Komen er extra kosten bij als ik betaal met Creditcard?
Deze zitten al verwerkt in het bedrag dat u afrekent via ons online betaalsysteem..
Krijg ik een factuur?
Kan ik op rekening rijden?
Speciale wensen
Kan ik een taxi in een bepaalde kleur bestellen?
Kan ik een taxi met een lage of hoge instap bestellen?
Kan ik mijn scootmobiel in de taxi meenemen?
Kan ik een taxi van een bepaald merk bestellen?
Kan mijn rolstoel in de taxi worden vervoerd?
Kan ik mijn fiets meenemen in de taxi?
Mag mijn huisdier mee in de taxi?
Kan ik een taxi reserveren met een chauffeur die een specifieke taal spreekt?
Nederlands en Engels is standaard, andere talen op aanvraag.