Veelgestelde vragen

 Heeft u geen antwoord kunnen vinden op een vraag die u heeft? Neem dan contact met ons op
via onze contactpagina of bel ons op 
+31 (0) 20 754 2562

Taxi bestellen

Waar kan ik naartoe vervoerd worden?

Wij bieden taxiritten vanuit Nederland aan naar luchthavens in Nederland, België en Duitsland

Hoe lang van tevoren moet ik op de luchthaven zijn?

Dit verschilt per vlucht en wordt vooral bepaald door je eindbestemming. Bij Taxi service 2 airport raden we aan om minstens drie uur van tevoren op de luchthaven aanwezig te zijn. Controleer dit voor de zekerheid bij je luchtvaartmaatschappij of Travel Agency.

Kan ik ook extra stopplaatsen toevoegen aan mijn rit?

Ja, of u nu nog iemand wilt ophalen ergens even wilt stoppen of wat voor reden dan ook dan kan dat. Dit kan door bij stap 2 tijdens het boekingsproces op de knop naast extra stops: “Selecteer” te drukken, er opent zich dan een scherm waarin u een onbeperkt aantal extra stop plaatsen kunt toevoegen. Nadat u verder gaat, kunt u ervoor kiezen om het voertuig wat u heeft gekozen in de eerste stap te wijzigen, indien u dit niet wilt, kunt u hetzelfde voertuig weer selecteren met de vernieuwde prijs.

Kan ik speciale bagage meenemen
Absoluut! Tijdens het check out proces kunt u eventueel bij de opmerkingen het type bagage vermelden.
Kan ik een retourrit boeken?
Absoluut! Op de hoofdpagina kunt u het vinkje: “Ik wil een retour boeken” aanvinken. U kunt dan uw ophaaldatum en tijd aangeven.
Kan ik een taxi voor een bepaald tijdstip bestellen?
Ja, u kunt voor ieder tijdstip van de dag een Taxi service 2 airport taxi reserveren.
Hoe weet ik of mijn bestelling is verwerkt?

Dit verschilt per vlucht en wordt vooral bepaald door je eindbestemming. Bij Taxi service 2 airport raden we aan om minstens drie uur van tevoren op de luchthaven aanwezig te zijn. Controleer dit voor de zekerheid bij je luchtvaartmaatschappij of Travel Agency.

Kan ik door heel Nederland worden opgehaald

Dit verschilt per vlucht en wordt vooral bepaald door je eindbestemming. Bij Taxi service 2 airport raden we aan om minstens drie uur van tevoren op de luchthaven aanwezig te zijn. Controleer dit voor de zekerheid bij je luchtvaartmaatschappij of Travel Agency.

Hoeveel bagage mag ik meenemen?
Onze prijzen zijn inclusief één tas of koffer per passagiersstoel (van een maximum gecombineerde grootte van 158 cm, lengte + breedte + hoogte) per stuk. Alle bagagestukken moeten worden aangegeven tijdens het maken van de boeking. Kleinere items die bij de beenruimte passen (bijvoorbeeld een laptoptas, handtas of kleine schoudertas) hoeft u niet aan te geven. De passagier is aansprakelijk voor alle uitgaven aan extra voertuigen die moeten worden ingezet voor het vervoeren van het niet aangegeven extra bagage. Extra bagage of grote items kunnen in rekening worden gebracht. Neem contact met Taxi service 2 airport voor meer informatie.
Reizen er meer mensen in de taxi die ik bestel?
Nee. Wij bieden alleen privévervoer aan. De prijs die u betaalt reserveert het voertuig uitsluitend voor uw groep.
Wat voor voertuigen zijn er beschikbaar en wat zijn de verschillen?
Wij hebben een diversiteit aan voertuigen, In een regular car kunnen 3 a 4 personen meerijden, in een Exclusive car kunnen 3 personen meerijden, in een Vip Car kunnen 3 personen meerijden, in een Minivan kunnen 8 personen meerijden, in een Exclusive Minivan kunnen 7 personen meerijden, in een Minibus kunnen 23 personen meerijden, In een Exclusive Minibus kunnen 23 personen meerijden, In een Touringcar kunnen 50 personen meerijden.
Hoe kan ik contact opnemen van Taxi Service 2 airport?
U kunt contact met ons opnemen door een vraag te stellen op de contactpagina of door ons te bellen op +31 (0) 20 754 25 62
Levert Taxi service 2 airport kinderzitjes?

Ja, wij faciliteren babyzitjes en stoelen. Reizigers mogen uiteraard eigen babyzitje meenemen. Taxi’s vallen onder de openbaar vervoerswet en kinderzitjes zijn dus niet verplicht. U mag uw baby of peuter op schoot nemen.

Hoeveel uur van tevoren moet ik boeken?

Dit verschilt per vlucht en wordt vooral bepaald door je eindbestemming. Bij Taxi service 2 airport raden we aan om minstens drie uur van tevoren op de luchthaven aanwezig te zijn. Controleer dit voor de zekerheid bij je luchtvaartmaatschappij of Travel Agency.

Na de boeking

Waar kan ik naartoe vervoerd worden?

U ontvangt van ons een bevestiging van de boeking via e-mail, u kunt deze bevestiging e-mail op uw telefoon laten zien, u kunt deze ook eventueel afdrukken indien u geen toegang heeft tot email op uw telefoon.

Het aantal personen is veranderd. Kan ik een ander voertuig kiezen?
Ja dat kan, u kunt ons via het contactformulier een verzoek hiervoor indienen. Uw huidige boeking wordt hierop geannuleerd en het door u betaalde bedrag wordt weer teruggestort. Hierna kunt u een nieuwe boeking realiseren via onze website. U kunt uiteraard ook onze klantenservice bellen die u hierbij kunnen helpen, op onze contactpagina staan onze contactgegevens.
Kan ik een boeking wijzigen of annuleren?

Ja dat kan, u kunt ons via het contactformulier een verzoek hiervoor indienen. Uw huidige boeking wordt hierop geannuleerd en het door u betaalde bedrag wordt weer teruggestort. U kunt uiteraard ook onze klantenservice bellen die u hierbij kunnen helpen, op onze contactpagina staan onze contactgegevens.

Tot wanneer kan ik een boeking wijzigen of annuleren?
Tot op drie dagen voor aanvang van de rit, kan er worden geannuleerd of worden gewijzigd. Deze graag doorgeven via ons contactformulier op de contactpagina vergeet hier niet uw boekingsnummer te vermelden.
Mijn bevestiging van de betaling is niet aangekomen via e-mail. Wat moet ik doen?
U ontvangt van ons altijd een bevestiging per e-mail, tevens kunt u indien u een account heeft aangemaakt tijdens uw check out inloggen op de pagina mijn account om uw lopende reserveringen te bekijken en de factuur hiervan te downloaden. Indien u geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen kunt u ons via het contactformulier een verzoek hiervoor indienen. U kunt uiteraard ook onze klantenservice bellen die u hierbij kunnen helpen, op onze contactpagina staan onze contactgegevens.
Hoe zit het met terugbetalingen?
In het geval van een terugbetaling, zullen wij uw geld onmiddellijk aan u terugbetalen.
Wat als ik mijn chauffeur niet kan vinden?

Mocht u problemen hebben met het vinden van uw chauffeur, neem dan contact op via het telefoonnummer +31 (0) 20 7542562 van Taxi service 2 airport. Deze staat vermeld op onze contactpagina en uw bevestigingsemail. Wij zullen u direct helpen.

Mijn vlucht is gewijzigd kan ik mijn transfer aanpassen?

In de meeste gevallen zullen wij in staat zijn om uw transfer zonder problemen aan te passen. Alhoewel, als het een drukke tijd van het jaar is, is het mogelijk (niet waarschijnlijk) dat we geen mogelijkheid hebben voor uw nieuwe transfer tijd. Neem daarom contact met ons op zodra u weet dat uw vlucht is gewijzigd zodat wij tijd hebben om uw transfer te reorganiseren. Mochten wij niet de mogelijkheid hebben om uw transfer opnieuw in te plannen, zullen wij u terugbetalen volgens onze voorwaarden.

Wat gebeurt er als mijn vlucht vertraagd?
Indien u het vluchtnummer heeft aangegeven in stap 2 zullen wij uw vlucht monitoren. Wel raden wij het aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit aan te geven, dit kunt u doen via de contactpagina of ons telefoonnummer +31 (0) 20 754 25 62.
Waar zal ik de chauffeur ontmoeten als ik aankomen?
Als u een Meet & Greet heeft geselecteerd, komen wij naar het Meetingpoint van het vliegveld. Heeft u deze optie niet geselecteerd dan heeft u de instructie via de mail ontvangen. Is dit niet duidelijk dan kunt u ons een vraag stellen via het contactformulier op onze contactpagina.

Tijdens de rit

Wat moet ik doen als mijn bagage bij aankomst verloren blijkt te zijn en ik als gevolg te laat zal zijn voor mijn transfer?

Als uw bagage is verloren dient u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, via het telefoonnummer dat vermeld staat op uw factuur, zodat u ons kunt informeren over wat er is gebeurd. Afhankelijk van de tijd die u nodig zult hebben om uw verloren bagage te rapporteren kunt u ervoor kiezen om de chauffeur te laten wachten of om uw rit te annuleren. Uw chauffeur zal u direct laten weten of er extra kosten worden gerekend voor het wachten. Zo ja, zult u de kosten direct bij de chauffeur moeten afrekenen. Besluit u de rit te annuleren, dan is het volledige tarief nog altijd verschuldigd en kan het niet worden terugbetaald.

Wat moet ik doen als mijn transfer niet komt opdagen op het afspreek punt?
Als de bestuurder of het voertuig welke u heeft gereserveerd, niet komt opdagen op de afgesproken locatie, vragen wij u contact op te nemen met het onze klantenservice. Het nummer hiervan staat op onze contactpagina en uw factuur.. Wees geduldig en geef de chauffeur minimaal 20 minuten de tijd. Mocht u besluiten het afgesproken punt te verlaten, moet u dat ons even laten weten. Wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Mocht dat niet mogelijk zijn, zullen wij proberen een alternatief voor u te zoeken. Als dat ook niet mogelijk is, krijgt u uw geld terug. Als u pas later contact met ons opneemt zijn wij niet meer in staat u te assisteren. Klachten moeten altijd worden gemeld binnen 14 dagen.
Hoeveel personen mogen er in een taxi meerijden?

Op de home pagina kunt u bij het beginnen van uw boeking aangeven uit hoeveel personen uw groep past, u krijgt dan alleen voertuigen te zien die uw behoeften kunnen accommoderen. In een regular car kunnen 3 a 4 personen meerijden, in een Exclusive car kunnen 3 personen meerijden, in een Vip Car kunnen 3 personen meerijden, in een Minivan kunnen 8 personen meerijden, in een Exclusive Minivan kunnen 7 personen meerijden, in een Minibus kunnen 16 personen meerijden, In een Exclusive Minibus kunnen 23 personen meerijden, In een Touringcar kunnen 50 personen meerijden.

Heeft de chauffeur een navigatiesysteem aan boord?
Onze voertuigen zijn uitgerust met navigatiesysteem.
Hebben Taxi service 2 Airport chauffeurs een trambaanontheffing?
Ja, alle Taxi service 2 Airport chauffeurs hebben een tram- en busbaanontheffing (TBO). Daarom mogen ze altijd over tram- en busbanen rijden om de rijen voor stoplichten en kruispunten te ontwijken.

Tarieven

Hanteert Taxi Service 2 Airport een vast tarief voor ritten naar Schiphol?
De ritten worden berekend door onze calculator op de website. Dit is een vast tarief.
Komen er nog extra kosten bij in de taxi?
Nee, er komen geen extra kosten bij in de taxi, alleen in het geval van uitzonderlijke gevallen bijvoorbeeld als u een internationale reservering heeft geplaatst kunnen er tol kosten bij komen. Overleg met onze klantenservice voor meer informatie hierover.

Betalen

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Bij ons heeft u de mogelijkheid te betalen met, MasterCard en Visa creditcards, IDEAL, Bank Contact, Mister Cash, Sofort, en Paypal. Wenst u gebruik te maken van een andere methode, neem dan contact op met onze klantenservice..

Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt is?
Als de bestuurder of het voertuig welke u heeft gereserveerd, niet komt opdagen op de afgesproken locatie, vragen wij u contact op te nemen met het onze klantenservice. Het nummer hiervan staat op onze contactpagina en uw factuur.. Wees geduldig en geef de chauffeur minimaal 20 minuten de tijd. Mocht u besluiten het afgesproken punt te verlaten, moet u dat ons even laten weten. Wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Mocht dat niet mogelijk zijn, zullen wij proberen een alternatief voor u te zoeken. Als dat ook niet mogelijk is, krijgt u uw geld terug. Als u pas later contact met ons opneemt zijn wij niet meer in staat u te assisteren. Klachten moeten altijd worden gemeld binnen 14 dagen.
Komen er extra kosten bij als ik betaal met Creditcard?

Deze zitten al verwerkt in het bedrag dat u afrekent via ons online betaalsysteem..

Krijg ik een factuur?
Ja, u ontvangt van ons een factuur per e-mail. Indien u een account heeft aangemaakt tijdens het uitcheck proces kunt u ook uw factuur inzien en downloaden via de mijn account pagina.
Kan ik op rekening rijden?
Op aanvraag. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.

Speciale wensen

Kan ik een taxi in een bepaalde kleur bestellen?
Ja, graag vermelden in de laatste stap bij “bestelnotities”
Kan ik een taxi met een lage of hoge instap bestellen?
Ja, voor een hoge instap graag de Minivan of Minibus selecteren.
Kan ik mijn scootmobiel in de taxi meenemen?
Ja, graag vooraf een mail sturen.
Kan ik een taxi van een bepaald merk bestellen?
Ja, graag vooraf een mail sturen.
Kan mijn rolstoel in de taxi worden vervoerd?
Ja, vooraf in de mail kenbaar maken.
Kan ik mijn fiets meenemen in de taxi?
Ja, aanmelden als “speciale bagage”en in de laatste stap noteren bij “bestelnotities”.
Mag mijn huisdier mee in de taxi?
Ja, uw huisdier mag mee. Vergeet dit niet aan te geven in stap 2 van het boekingsproces.
Kan ik een taxi reserveren met een chauffeur die een specifieke taal spreekt?

Nederlands en Engels is standaard, andere talen op aanvraag.

Kan ik een representatieve chauffeur met stropdas bestellen?
Ja, graag melden in “opmerkingen”.
Kan ik Taxi Service 2 Airport inschakelen voor mijn bruiloft?
Ja, graag melden in “opmerkingen”.

Reizen met kinderen

Mag ik een baby in een taxi vervoeren?
Ja, maar alleen als er ook een volwassene mee gaat.
Mag mijn kind alleen met een taxi reizen?
Een kind mag vanaf 9 jaar zelfstandig met een Taxi Service 2 Airport taxi reizen. Vermeld bij uw bestelling wel de eindbestemming, de naam van de persoon die het kind bij aankomst opvangt en telefoonnummers van de betrokken personen.
Heeft de taxi een kinderzitje?
Nee, maar dat is ook niet nodig: taxi’s hebben hier een ontheffing voor. Mocht het u toch een veiliger gevoel geven, dan kunt u zelf een kinderzitje meenemen.

Klachten en verloren voorwerpen

Als ik iets ben verloren in de taxi, wat kan ik dan doen?
Neem contact met ons op met via het contactformulier op de contactpagina of bel ons op om melding te maken van het verloren item.
Kan ik anoniem een klacht indienen?
Nee om onze kwaliteit te kunnen waarborgen willen wij ook met u in contact treden, via de mail sturen wij een link naar een klachtenformulier. Komen we er onverhoopt niet uit dan kan u terecht bij www.degeschillencommissie.nl
Hoe kan ik een klacht indienen?
Wij horen graag horen uw feedback, neem contact met ons op via het contactformulier op de contactpagina of bel ons op om het probleem op te lossen.

Service

Kan ik Taxi service 2 airport bellen voor een kort ritje?
Nee, alle reserveringen gaan via de website.
Helpt de chauffeur met het instappen en of tillen van mijn bagage?
Waar nodig is zal de chauffeur helpen.
Kan ik op Schiphol worden opgehaald?
Ja, dat kan. Vergeet niet uw vluchtgegevens in van het boekingsproces te vermelden. Onze chauffeur haalt u op bij het meetingpoint in de centrale hal vlakbij de Burger King.

Review

Waar kan ik een beoordeling achterlaten?
U kunt een beoordeling achter laten via de volgende link